תפילת הדרך אפליקציה

הורידו את האפליקציה בחינם:
תפילת הדרך אפליקציה אייפון תפילת הדרך אפליקציה אנדרואיד

יְהִי רָצוֹן מִלְפָנֶיךָ יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ וֵאלֹהֵי אֲבוֹתֵינוּ שֶׁתּוֹלִיכֵנוּ לְשָׁלוֹם, וְתַצְעִידֵנוּ לְשָׁלוֹם, וְתִּסְמְכֵנוּ לְשָׁלוֹם, וְתַגִּיעֵנוּ לִמְחוֹז חֶפְצֵנוּ לְשָׁלוֹם, (אם חוזר באותו יום מוסיף: וְתַחְזִירֵנוּ לְשָׁלוֹם ) וְתַצִּילֵנוּ מִכַּף כָּל-אוֹיֵב וְאוֹרֵב בַּדֶּרֶךְ, וּמִכָּל מִינֵי פֻּרְעָנֻיּוֹת הַמִּתְרַגְּשׁוֹת לָבוֹא לָעוֹלָם, וְתִתְּנֵנוּ לְחֵן וּלְחֶסֶד וּלְרַחֲמִים בְּעֵינֶיךָ וּבְעֵינֵי כָל רוֹאֵינוּ, וְתִשְׁמַע קוֹל תַּחֲנוּנֵינוּ, כִּי אֵל שׁוֹמֵעַ תְּפִלָּה וְתַחֲנוּן אָתָּה. בָּרוּךְ אַתָּה [*יְהֹוָה] שׁוֹמֵעַ תְּפִלָּה: * תימנים לא אומרים את השם, אשכנזים רק אם הנסיעה יותר מ- 4 ק"מ וספרדים יותר מ- 72 דק'

הַמַּלְאָךְ הַגֹּאֵל אֹתִי מִכָּל-רָע יְבָרֵךְ אֶת הַנְּעָרִים וְיִקָּרֵא בָהֶם שְׁמִי וְשֵׁם אֲבֹתַי אַבְרָהָם וְיִצְחָק וְיִדְגּוּ לָרֹב בְּקֶרֶב הָאָרֶץ:

וְיַעֲקֹב הָלַךְ לְדַרְכּוֹ וַיִּפְגְּעוּ בוֹ מַלְאֲכֵי אֱלֹהִים:

וַיֹּאמֶר יַעֲקֹב כַּאֲשֶׁר רָאָם מַחֲנֶה אֱלֹהִים זֶה וַיִּקְרָא שֵׁם הַמָּקוֹם הַהוּא מַחֲנָיִם: (ג' פעמים)

וַיִּסָּעוּ וַיְהִי חִתַּת אֱלֹהִים עַל הֶעָרִים אֲשֶׁר סְבִיבוֹתֵיהֶם וְלֹא רָדְפוּ אַחֲרֵי בְּנֵי יַעֲקֹב: (ג' פעמים)

לִישׁוּעָתְךָ קִוִּיתִי יְהֹוָה. לִישׁוּעָתְךָ יְהֹוָה קִוִּיתִי. קִוִּיתִי יְהֹוָה לִישׁוּעָתְךָ. קִוִּיתִי לִישׁוּעָתְךָ יְהֹוָה. יְהֹוָה לִישׁוּעָתְךָ קִוִּיתִי. יְהֹוָה קִוִּיתִי לִישׁוּעָתְךָ.

יְבָרֶכְךָ יְהֹוָה וְיִשְׁמְרֶךָ: יָאֵר יְהֹוָה פָּנָיו אֵלֶיךָ וִיחֻנֶּךָּ: יִשָּׂא יְהֹוָה פָּנָיו אֵלֶיךָ וְיָשֵׂם לְךָ שָׁלוֹם:

הִנֵּה אָנֹכִי שֹׁלֵחַ מַלְאָךְ לְפָנֶיךָ לִשְׁמָרְךָ בָּדָּרֶךְ וְלַהֲבִיאֲךָ אֶל-הַמָּקוֹם אֲשֶׁר הֲכִינֹתִי:

הלכות תפילת הדרך

אם אתם מחפשים מידע בנושא תפילת הדרך אפליקציה הגעתם למקום הנכון. באיזה מצב צריך להגיד את תפילת הדרך? צריך לאמור את תפילת הדרך כשנוסעים בדרך ממקום למקום. ראו כאן באתר מידע רב לגבי תפילת הדרך אפליקציה.

יש חילוקי דעות בפוסקים מה נקרה "דרך". לקמן ההלכה לפי הספרדים והאשכנזים:

  • לפי האשכנזים, דרך צריכה להיות לכל הפחות באורך של 4 ק"מ.
  • ספרדים: דרך צריכה להיות לכל הפחות באורך של 72 דקות זמן נסיעה. אם הדרך של הנסיעה עוברת דרך ישובים אחרים, אז אין להגיד שם ומלכות בברכה.
  • בני העדה התימנית יגידו בכל מקרה את ברכת תפילת הדרך בלי להגיד שם ומלכות לפי פסיקת הרמב"ם.

מתי אומרים את תפילת הדרך?

ככלל, אומרים את תפילת הדרך כשיוצאים מן העיר. יש להיזהר מלומר את תפילת הדרך תוך כדי נסיעה אלא רק במקרה שאומרים את התפילה מזיכרון ולא מתוך סידור. כולנו תקווה שקיבלתם את האינפורמציה שרציתם בנושא תפילת הדרך אפליקציה ואתם יכולים לחפש באתרינו לקבל מידע נוסף.

תפילת הדרך
תפילת הדרך

חוות דעת

דירוג 4.8/5 מספר חוות דעת 5